提問作者
學生提問
2024年學院或學牌補鐘收費和主要事項(懶人包)
回答作者
學車王助手

學車:

係指一般搵師傅學車考試既情況,除咗上堂外仲需要租車考試,租車費$2000;學車收費平均$280-$350/45分鍾,每次最少上90分鍾,逐堂收費。

補鐘:

係指學生唔需要租車考試,只希望同師傅上堂提高駕駛技巧。一般分三種類型:有牌補鐘、學院補鐘、學牌補鐘。


1.    有牌補鐘:已有正式駕駛執照,想搵師傅提高技巧(例如雪藏牌)

2.    學院補鐘:已報名香港駕駛學院,想搵師傅補鐘上堂

目前香港駕駛學院提供3個考場10條考線:

a.       沙田安全駕駛中心:銀城先、河畔線、大涌橋線、多石線

b.       港島安全駕駛中心:利榮街線、利興街線

c.        元朗安全駕駛中心:元朗邨線、宏業東街線、水邊圍線、工業邨線

如果學院提供的堂數不夠,想搵師傅補鐘上堂可以試下學車王的補鐘課程

學車王師傅均為私人教車師傅,有豐富經驗可專門教授學院補鐘。


3.    學牌補鐘:自己已經有私人師傅,不過想搵其他師傅加堂

(注意❗:李健或學車易等學校都係報運輸署路線,所以同樣係「學牌補鐘」)

現時私家車同輕型貨車既考試場地都分有兩個地區,「九龍及新界區」或「香港區」。需要注意「九龍及新界區」係一個選項,唔可以分開既。考生可以報考時自行選擇應考地區。其中考試場地有👇🏻:

 

私家車

輕型貨車

九龍及新界區



(備註❗:不能指定地點)

◾  忠義街(2條路線)

◾  培正道(3條路線)

◾  永孝街 (3條路線)

◾  石蔭(2條路線)

◾  天光道(3條路線)

◾  油塘(3條路線)

◾  忠義街(2條路線)

◾  永孝街(3條路線)

◾  白雲街(2條路線)

香港區

◾  跑馬地(3條路線)

◾  掃桿埔(4條路線)

學牌補鐘不需要租車費,學生喺其他師傅度學唔夠,或者想轉其他師傅再加練,可以學車王的補鐘課程,補到能力足夠去考試為止:

學車王師傅均為私人教車師傅,有豐富經驗可教授學牌補鐘。

報名學車 請選擇車型:

Copyright © 2015-2024 LemonGene Technology Limited. All Rights Reserved. 版權所有 不得轉載

不能用“私人瀏覽/無痕模式”登錄落單,需切換回正常瀏覽模式
Sarafi   1. 點右下角
2. 點左下角
還是不能使用? {{i18n['home']['contact_us']}}
關閉
加載中
網絡錯誤
!沒有網路
客服